PERgi YE CinTA DikALA Malam sePI

PERgi YE CinTA DikALA Malam sePI

Sunday, August 23, 2009

asalamualaikum

ape kabar semua .dh lame rase ye aku tak up date aku punye blog .
bkn ape biase aku wat kat ofis aku .tape kat ofis aku x ada lain kadang x clear .hehehehehe biase lh boss ada kan,klu ada die x best ah 6t ape lak kate die .hmmmm skrg dah blan romadan dh 2 hari umat islam berpuasa.aku setakat ni alhamdulilah lg hahahahaah. sebenar banyak yang nak aku ceritakan .Baru 2 Ni adik Ex aku ada dtg tp aku tak jumpe pun .sebab aku kat umah sepupu aku .Hari pertama Puase Kan huhuhuhuh.die kate abang die dah kawin ,aku pun x pecaye knp die bagi tahu kat aku ,diam aje udah lah .sakit ati aku bila dengar.tp adik Die Pun Senasib Macam Aku gak ,ape blh buat pompuan kan

No comments:

Post a Comment