PERgi YE CinTA DikALA Malam sePI

PERgi YE CinTA DikALA Malam sePI

Sunday, September 27, 2009

3 HaRi SEbelum Raya HUHuhuhuhu

3 ari sebelum raya aku,gan kawan 2 aku pergi shoping baju raya lah huhuhu
kat mane,mesti lah kat jalan Tunku Abdul Rahman ,Ramai orang Best gilezzzz
sesak, Padat ,hangit Tengit,hahahahahaah.Tp x jumpe baju yang ada size aku .
geram betul aku ,aku tangok kwn 2 aku dah letih semacam je cian die orang ,
Byk Juga ah tempat Aku masuk ,bila baju muat ,kain Lak Yang tak muat ye eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geram betul ,dah ujun ,lebat tu x lah sangat ,tp basah lah gak baju n tudung aku...................wawawawawawawaaw

Akhir Sekali aku masuk maydin ,cari punye cari jumpe lah satu bj ni ,cantik tak lah tp blh ah pakai dari x ada ,ketat ah cikit ,ni tak nak bagi aku makan bayak lh tu ,,,,,,,,,,,,,,,,,

abis je membeli kita org pun balik,,,sebelum balik kami makan lu kat taman sri gombak
alah tempat ari tu,sampai je umah aku mandi 2 n pegi dana kota lak .
sebab x puas ati punya pasal ,sampai je kat sana x ada org yang jual seperti biasa, jalan jelah kat situ .
aku pegi gan adik aku ,die nak beli beg pakaian ,aku pun beli gak ,masallah betul kat situ
aku ingat kat jalan je yang jem rupa ye tempat beli baju pun jem tak boleh jalan selama
10 minit lenguh gak ah kaki aku ni , ni menungu ye baru boleh gerak .aku gan adik aku kuar dari situ dlm kol 2.45 pagi gantok siot sampai umah aku x tido ,aku basuh kainn hehehehehhh
biase lah nak balik kg 1 mingu kan mesti bwak stok bayang baju ............................

sampai je kol 6 pg aku mandi 2 n siap je aku terus pegi pekeliling ,aku Pg awal sebb aku tak beli tiket lagi ,tp nasib baik aku ari tu tiket bayak lagi ,tapi lambat juga lah sampai kampung aku
hehehehehe..........ni mesti mak mare aku ni ....nak wat macam mane .aku dengar je lah nanti die ceramah kat aku ,petang gak ah aku sampai kampung ,makmgan abah aku pun dah kol aku 2 ,3 x dah .sayang gak die orang gan aku



Alhamdulilah ......................sampai gak aku di kampung ...............nak dekat gan berbuka pose....
ape lagi lepas berbuka aku gan adik laki aku open table lah ,pegi berperang lah gan kampung sebelah ,akhir ye kami kalah sebb ke habisan stock ,adik aku kate tak ape ngah tahun depan ada lagi
hhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeee.cincau ......HeMohhhh3

No comments:

Post a Comment