PERgi YE CinTA DikALA Malam sePI

PERgi YE CinTA DikALA Malam sePI

Monday, March 22, 2010


Haiiiiiii semua.ni aku nak cite cikit ni .minggu cuti sekolah baru2 ni aku pg ke ikut anak sedara aku pg megandam lah ........jumpe lak mamat hemsem .pada aku hemsem giler lah pada korang lain pulak huhuhuhuhuhuhuuhuh tak ape yang penting hati aku bekenan hahahahaahahahahah.....die ni juru kemre kat situ .die datang gan team die . Team Die 3 orang campur die sekali lah .Tapi aku tgk mase tu cume kawan die aje yang tangkap gambar weding tu ,die ada gak lah buat ,cume banyak duk tepi n perhatikan yang gang die buat ,mungkin die baru belajar kot .sebab aku minat sangat die gan rambut ala 2 pelakon korean aku pun ajak begambor lah gan mamat tu .aku tak tanye lak name die sape .tapi aku ada card bussnies die.siap ada laman wab lagi ,bila aku cari adi x jumpe lak .mane die menyorok ni........

hmm tapi sayang aku x dapat nak letak gambor die gan aku mase tu.sebab gambur tu ada gan sepupu aku ,tapi bila dah ada nanti aku letak lah hheheheheheeheheh.......seronok pulak bila kite suka kat se seorang tu tp orang oran tu x tahu yahoooooooooo..........

tapi aku perasan die pun ada gak jeling kat aku .perasasn lah pulak hahahahahahaahahah ,walau pun penat ,panas ,gantok ,n dahaga tahap cipan lah semua masa tu tapi hati n mate rase sejuk je bila tangok si die heheheheeheheehehehehehehhe jangan mare ye .mase die balik pun mcm nak lambai 2 je kat die tp aku masih ada maruah hahahahahahaahahhahahaha..............Aku harap kita berjumpa lagi jikalau jodoh aku gan die ada walau pun hanye berkawan ............habis Bab 1




ke esokan hari ye pulak kebetulan umah sepupu aku ni x ada air ,abis nak mandi mcm mane .

kite orang pun pg mandi kat Sungai cahmang .Sejuk giler seeeeeejuuuuukk yeeeeeeee

bila dah siap mandi lapar lah pulak pg makan lahhhhhh x kan nak perut kosong .

siap makan blh pulak pg karaoke dapat lah layan 2 3 4 5 lagu ,tapi x seronok lah sebab tempat tu orang yang jage tu x mesra Alam


zura 22/3/2010

850Pm

No comments:

Post a Comment