There was an error in this gadget

PERgi YE CinTA DikALA Malam sePI

PERgi YE CinTA DikALA Malam sePI

Monday, February 22, 2010

BOSssssssssssannnnnnnnnn............................

DAri Ke KLcc































kE DAna KOta

gambar yang kat bawah tu ketika aku pergi ke dana kota bawak adik n sepupu aku pg jalan huhuhuhuh.................best gilerrrrrrrrr ,tapi letih ah .banyak barang juga lah kat sane aku x beli pun.bajet x cukup diaorg je yang beli ye

dAnA Kota
















Ke DaNA Kota
















Assalamualaikum ..............................


ape kabar bloger .baru hari ni baru saya up date blog .rase dah lame dah x masuk kat sini
nak tau ape sbb ye .senang je lupa kate laluan hahahahahahahahha.....................
ni pun puas aku meningat kan.nak pecah kepala aku rasa nya huhuhhhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuh.