PERgi YE CinTA DikALA Malam sePI

PERgi YE CinTA DikALA Malam sePI

Wednesday, July 28, 2010

SAyaNG MAK saNGGat

sayaNG MAk ,Sayang Mak
Cian Mak .Tangan Mak Kena Masuk jarum ,Nak Mandi Pun Susah.Sayang Mak SAnGGAt .

NI Aku Suap Mak makan Sebab Tangan Kanan Die Tak Boleh gerak ,SAyang Mak ,Sayang Mak.



Baru-baru ni emak aku masuk hospital kerana darah tinggi n kencing manis ,dan tangan die same kaki x blh gerak seperti lumpuh separuh badan dan x bebas macam dulu 2.aku kesian gak die .mase aku pergi lawat die die sngat emosional ,pantang jumpe orang yang die kenal menaggis je.tp aku x boleh wat ape-ape.aku nangis pun x didepan die ,kerna aku takut semangat die untuk pulih akan pudar .kalau ikut kan ati aku mau je aku ganti tempat die .biar aku je yang sakit .kesian sunguh ,aku tau die x suke meyusah kan anak 2 die ,tapi aku kate pada die ,emak ni dah memang kewajipan kami .jangan lah mak risau n susah hati.kami akan jage mak walaupun ape juga akan berlaku .sebab kami semua sayang mak sanggat.kalau waktu mak sihat pagi2 lagi mak dah bangun seawal 5.30 pg untuk kejutkan adik pergi sekolah dan hantar adik ke depan .balik je dari hantar adik die takan duk diam ada je yang die buat ,untk megisi mase lapang .kadang die bersihkan kawasan rumah ,tanam ubi lah ,tengok bunge die lh .Aku gan adik aku jage die kami bergilir-gilir . tapi mase pergi termerloh untuk scan otak die aku temankan ,mak ngah sayang maaaaaakkkkkk................ harap mak cepat sembuh ,seperti sediakala .Muahhhhhh Muahhhhhh .

No comments:

Post a Comment