PERgi YE CinTA DikALA Malam sePI

PERgi YE CinTA DikALA Malam sePI

Sunday, August 23, 2009

PerGi Lah SEpi

Sepi itu sunyi
sepi itu kesepian yang amat menakutkan
Sepi itu keresahan
sepi itu satu kekalahan
sepi itu satu peristiwa yang x dapat kita lupu kan,walau pun tak nak die pergi,
sepi itu 1 tangisan dalam hati kita walaupun kita luah kan ,
Sepi itu ada 1 cerita disebalik kesedihan yang kita pendam kan.
Aku cuba untuk lepaskan diri dari sepi ,
aku cuba untuk bediri kembali dari kesedihan ku selama ini .
aku cuba bangun untuk kembali ceria seperti dahulu ,
aku ingin lari dari Sepi
pergi Lah Sepi
Dan Aku Tidak Bersama mu lagi
Aku Ingin Ceria Walau Pun Dimana Saje
seperti matahari terbit di waktu pagi...................Pergilah sepi


Pergi Lah sepi


Dari : Zura Amal 198128 HUHUHU

No comments:

Post a Comment